Як український ресурс підкорює світ

У 2012 році троє українців – програмісти Кирило Бігай, Дмитро Волошин і дизайнер Сергій Лук’янов – створили онлайн-платформу Preply. У 2021-му нею користуються тисячі людей зі 180 країн світу.

На ресурсі можна вивчати понад 50 мов, від поширених до локальних, як-от урду. Попитом серед українців користуються англійська, німецька, іспанська, французька та польська. Широка база репетиторів (40 000) дозволяє підібрати одного чи кількох та разом складати гнучкий графік.

Як український ресурс підкорює світ - Новини. Останні новини України та світу. Bignews.ua
Фото: Instagram_Preplycom

Офіси компанії розташовані у Києві, Барселоні, незабаром – у США.

Платформа вже залучила для свого розвитку 35 млн доларів інвестицій – саме тоді, коли потреба в онлайн-навчанні стрімко зросла у зв’язку з тривалим карантином. Кількість користувачів Preply збільшилася у 2,5 рази – порівняно з попереднім роком.

Серед інвесторів – засновники Booking і Unity, венчурний фонд Hoxton Ventures та інші. Наразі український проєкт займає провідне місце у технологіях онлайн-освіти – EdTech.

Як це працює 

Заняття можуть проходити у додатках Skype, Zoom, на сайті та в мобільному застосунку – в режимі відеоконференції.

Оплата здійснюється через сервіси Paypal або Payoneer. Щоправда, українцям доведеться замовляти карту із США, а при знятті готівки стягується комісія. Викладач сам визначає ціну за навчання та може її змінити.

Заняття можна скасувати за 4 години до початку, оплата – після завершення. Якщо урок не відбувся, ресурс списує кошти з того, хто не з’явився.

Як український ресурс підкорює світ - Новини. Останні новини України та світу. Bignews.ua
Скріншот із відео

Плюси та мінуси

До плюсів зараховують гнучкий графік, рейтингову систему, особистий календар, розмаїття мов і кількість репетиторів. Спеціальні налаштування дозволяють приховати профіль на час відпустки. Для збереження коштів розробили систему знижок і зворотній зв’язок.

До мінусів – порівняно висока комісія, певні труднощі з системою оплати. Користувачі прагнуть більшої оперативності від служби підтримки.

Тепер у найближчих планах Preply – створення якісного мовного контенту, вирішення поточних проблем, збільшення кількості клієнтів на міжнародних ринках.